وبلاگ

سیزدهمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

“نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ” از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی ایران در زمینه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی است که هر ساله برگزار می گردد و فعالان داخلي و خارجي كه در زمينه توليد ،‌ بازرگاني و خدمات مرتبط با این حوزه فعاليت دارند، در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

هدف نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

امروزه فروشگاه‌هاي زنجيره اي خرده فروشي و عمده فروشي و همچنين فروشگاه‌هاي بزرگ درسطح ايران، گسترش یافته است. این رشد روزافزون نیازمند مدیریت همه جانبه و متناسب با استانداردهای بین المللی است. ساماندهي و نظارت اين بخش توسط دولت محترم از يکسو و حضور تشکلهاي غير دولتي و مراکزآموزشي و پژوهشي از سوي ديگر ميتواند از خسارتهاي احتمالي اين حرکت نوين بکاهد . يکي از روشهاي تبيين اين نوع حرکتها ميتواند برگزاري نمايشگاههاي تخصصي، ملي و بين المللي باشدکه هرکدام علاوه بر امتيازات خاص خود ميتواند در زنجيره موفقيت موثر واقع گردد.
در این راستا سیزدهمین نمایشگاه بین المللـی کـالا،خدمات، تجهیزات فروشگاهی وفروشگاه های زنجیـره ای که در روزهای چهاردهم تا هفدهم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، معرف توانمندي‌ها و امکانات اين صنعت مهم واستراتژيک است. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، برخی شرکت ها و نمایندگی های کشورهای خارجی نیز نوین ترین و جدیدترین کالاها، خدمات و صنایع مرتبط به این حوزه را ارائه خواهند کرد.

زمینه های شرکت در نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای (دولتی، تعاونی و خصوصی) شامل: مجتمع‌های فروشگاهی، رستوران‌های زنجیره ای، مواد غذایی، شوینده، آرایشی بهداشتی، پوشاک، کیف وکفش، لوازم خانگی، اسباب بازی، مبلمان، صنایع دستی، صوتی و تصویری و سایر فروشگاه‌هایی که به صورت زنجیره‌ای عمل می‌نمایند.
تولید کنندگان تجهیزات و لوازم فروشگاهی و رستورانی شامل: قفسه‌های فروشگاهی، سبدهای حمل کالا، یخچال‌های ویترینی و سردخانه، صندوق و ریل کنار صندوق، بارکد زن، بارکد خوان، دستگاه پول شمار، سازندگان آسانسور و پله برقی، سازندگان مانکن، دستگاه‌های مخصوص ورودی پارکینگ، کارت زن مخصوص زمان توقف، تابلوهای تبلیغاتی بیرون و داخل سالن، سازندگان درب‌های الکترونیکی، دستگاه‌های ایمنی و حفاظتی، سیستم صوتی/ تصویری، پروژکتور، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، دستگاه‌های بسته‌بندی کوچک و تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی
.کلیه تولید کنندگان کالاهای قابل عرضه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامل: انواع شوینده، آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی، اسباب بازی، مبلمان منزل و اداری، کیف و کفش، تجهیزات و دکوراسیون فروشگاهی، لامپ و لوستر، صنایع دستی، صوتی و تصویری، کامپیوتر.
دست اندرکاران در مدیریت، مشاوره، طراحی، نظارت، اجرا (ساخت و ساز)، معماری، دکوراسیون داخلی و نگهداری فروشگاه‌های زنجیره‌ای.
کلیه فعالین در صنعت پخش و شبکه توزیع مویرگی کالا.
فعالین در امور خدمات مرتبط با فروشگاه‌ها شامل: نرم افزارهای فروشگاهی، بانک، بیمه، خدمات مخابراتی، کارت اعتباری، سرویس‌های آتش نشانی، خدمات نظافتی، بازیافت مواد زائد، کادر اجرایی مجرب.
فروشگاه‌های مجازی (دارای مجوز قانونی)
مجتمع‌های بزرگ فروشگاهی

سیزدهمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مجتمع صنعتی ولی زاده در نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مجتمع صنعتی ولی زاده در سیزدهمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مجتمع صنعتی ولی زاده (چرخ پارس) بنا به روال سالهای اخیر با حضور در این رویداد سالانه پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان این صنعت خواهد بود.
چرخ پارس به عنوان یکی از تولید کنندگان چرخ ایران که سال هاست د ر زمینه تولید و فروش چرخ فعالیت می کند، در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی محصولات فروشگاهی و صنایع مرتبط با آن اعم ازانواع چرخ فروشگاهی ، سبد فروشگاهی حمل کالا، چرخ صنایع و تجهیزات فروشگاهی، گاری های حمل بار، راهبند های فروشگاهی، چرخ های صنایع غذایی، چرخ یخچال‌های ویترینی و … در انواع چرخ ثابت، چرخ گردان، چرخ ترمزدار و غیره می پردازد، مجتمع صنعتی ولی زاده با ارائه چرخ های با کیفیت خود، یکی از شاخص ترین شرکت های این نمایشگاه در میان رقبای تولید کننده چرخ می باشد و همه ساله مورد توجه بسیاری از شرکت کنندگان و بازرگانان خارجی و داخلی این نمایشگاه که قصد خرید چرخ دارند، قرار می گیرد.

تاریخ برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران از تاریخ 14 الی 17 دی ماه 98 ( 4 الی 7 ژانویه ۲۰۲۰) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

ساعت بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *